Kwaliteit Land Rover gaat vooruit

J D Power, een naam die sommige autofabrikanten kan doen sidderen, kon in haar meest recente klant-tevredenheidsonderzoek mooie waarden noteren voor Jaguar en Land Rover. Het bleek zelfs dat in een jaar tijd de verbetering van de tevredenheid bij Land Rover het grootst was in het hele onderzoek. Waar Jaguar op zeven verschillende criteria punten wist te winnen t.o.v. vorig jaar, Land Rover behaalde op maar liefst 29 punten verbeteringen binnen. De klantenkring wordt meer dan tevreden na aankoop en bezit van zo’n stoere Brit. Het merk steeg naar een prachtige 11e plek in de algemene rangschikking. En daar is men blij mee bij Land Rover. De lastige markten in Noord-Amerika worden overtuigd van de nieuwe wind die door het bedrijf en haar dealerorganisatie waait en de motivatie van de mensen die voor het merk werken is met sprongen vooruit gegaan. J D Power onderzoekt de tevredenheid van klanten op het gebied van kwaliteit geboden dienstverlening, practieve klantbenadering, advies, werkplaats en haal en brengservice. Het zijn de consumenten die daarover hun mening geven. En die mening kan soms meedogenloos zijn…. (bron: autoblog.nl)

     

Kortweg LRCH is een vereniging van liefhebbers van het Engelse merk Land Rover ... 

Volgende event

Gebruikerslogin